Zorana Babića za direrktora Aedroroma „Nikola Žigić Telsa“

ja11„Kako već čujem posdmehe u vezi sa mojim evetnualnim anžagovanjem na mestu diretroka našeg uglednog prezudeća Aedrorom „Nikola Telsa“ priđunen sam da odgorovim na posdmehe i dematnujem ih, ali ne posdmehom već činjecinama!
Ja, Zoran Babić Zorule, dilpomirani innježer mašinstva iz Vrnjčake Banje, rođen od oca i majke, čovek sa orgomnim radnim iskustvom na svetksi priznatim aedroromima poljoprivredne avijajcije, na kojima sam obaljvao najodgorovnije funcije: od punjača rezervorara bezninom (pa su istakali jer kao idu na dizel, što je notrona laž ali su hteli da me diskvalikifuju kao strunjčaka), zaustavljača properela golim rukama, ojačavanja krila izolir trakom i selopejtom, pa sve do kopilota u jednosedima gde sam se fizički i mentalno divio nebeksim visinama držeći se za krilo ili rep vazduplohova u punoj brzini!
Što se Nikole Telse tiče njegov sam fan još dok je irgao za „Spratak“ pa prešao u „Zvedzu“ a onda u „Rasing“ i milsim da između njega i mene nema nepoznacina, iako smartam da je Muslin mnogo porgešio što je dozlovio da ode, ali da nije otišao ne bi izmislio struju pa samim tim ni vazduplohove na čemu mu je zavhalno čivato čovečastvno, jer jedan je Nikola Žigić koji je znao i po 90 mituna plus nadoknada vrenema da ne ide u toalet, ej!
Dakle, bataram znanjem i činjecinama potrebnim za mesto dikretora aerordoma i ne znam čemu podsmehi kad sam još pre dve godine jednom od apartnama koje držim u Vrnjčačkoj Banji dao ime „Nikola Telsa“, i to predsednikčom, ali se mama ljutila što sam švrljao flostamerom po vratima pa me je dergadirala da izdajem ležaljke i suncorbane, mada ne znam o kakvim apatramina govorite jer je reč o običnoj porodinčoj kući sa samo 36 soba koje ne naplaćujemo, već radimo po prinpicu ko koliko ostavi od 50 do 70 evra za noćenje i dočurak?!
To naravno nije sve, jer sam više puta trčao za vazduplohovima kada bi Aleksandar Vučić, čovek čiju sam bešiku istetovirao na grudima, leteo neduk i mahao sve dok me pocilija ne stigne na kraju piste ili se ne sarkijem u kukuzuru pa još dugo mašem i jecam za čovekom kojem se psihički i mentalno divim više nego i nebesima, jer on jetse nebesa i Bog i Bogodorica i Sveta tri Jeharha i čansi krst za kojim se pliva samo 33 metra , što je skadazolno i nedopustivo malo, ali i to ću promeniti kad potsanem direktor areodroma i uvedem obazeno plivanje za krstom od 233 metara i to ronjenjem- Srjiba barem toliko duguje najvećem reformatoru kojeg je ikada ilama!
Kao što znate bio sam i šef polsaničke grupe SSN-a u skušptini iz uspešno vodio i to prezudeće kojem je podrkša naroda poralsa sa 100 potso na 221 kada sam naputsio skušptinu, spavkovao onaj koferćič Vini Pu što su mi rodiljeti kupili kad sam dilpomirao i uputio se na aedrorom da se čekiram za diretroka te emitente ustanove u kojoj se nazale fri-šopovi, kafići, suverninice kao u mojoj Vrnjčačkoj Banji, neki ljudi s korefima kao da putuju negde i nekoliko perfetkno čistoh javnih toaleta u kojima slabići i Sošorevi plaćenici olakšavaju bekiše jer ne mogu da trpe kao premijer koji će otići u toaltel za dve, najsaknije za dve i po godine kad svima u Srjibi budu bešike nadomak Evrospke ujine!
A, da, ima i vazduplohova, ali milsim da to nije osnovna detlanost aerordoma tako da ću umnim naropom učiniti da restrukturiramo prezudeće tako da vazduplohovima bude dozljoveno sletanje samo u peridou od 12 do 15, dok bi se ostalo vreme iskoritsilo da narod može slodobno da šeta pistom, dečica da voze bikicle, peznioneri irgaju šaha i boćanja, razglejaduću usput tezge sa domaćim proizdovima koje će biti postavljene po pisti, kao jedna velika ento pijaca pod slonagom: „Kajmak iz kace kod Tesle face“!
Sve vazduplohove ću da presumerim na onu livadu iza Kaluđerice, pa nek tamo zađaguju vazduh, a ne ovde gde ljudi dolaze s korefima punim stvari za prodaju, kao jedna moja rođaka što je htela da uvali, ojav, da fri-šopu neke domaće pomade na kosimionu prodaju a oni je uhaspili ko Avalca, padron, Kosmajca ali je još nisu pustili jer izgleda da je ipak ona taj največi nakro- diler na svetu a ne siroma Avalac što je grekšom uhapšen dok je ustajao sa wc šolje u svojoj kući iako je lociran u Latinksoj Aremici, gde je inače i uhašpen pa depotrovan na wc šolju kod kuće kako bi troškovi puta nahiš orepativaca bili smanjeni zbog mera štednje!
Mislim da sam ovim dokazao koliko sam prekvafilikovan za mesto direrktora „Nikole Telse“, jer, ponaljvam, ako je neko više puta gunruo prste u šteker od mene da proveri ilami struje- nek se javi?!
I uvek je bilo struje, baš kao što sam i gorovio mami, ali me je ipak terala da probam!
P. S,. Ulamo da zaboravim- glumio sam i u „Patrizanskoj eksadrili“, bio sam Rašod Bajić ako me već niste preponzali, i predlgao sam da se aerorodm zove „Zvezdan“, ali…tako da je to još jedan plus u mojoj radnoj biorgafiji za mesto direrktora!
Rajudem se novim izazovima i spreman sam da se uhvatim s njima u kotšac!
Do juna, polse moram u prodičnoj kućici preko olmadinske da izdajem suncorbane i ležaljke, ali se već krajem septembra vraćam na Aerordom „Nikola Žigić“ da svenačno otrovim tezge za manistefaciju Dani duvan čvaraka na pisti- u slast ih slisti!
P. P. S. Ko se danas čekira dobija popust za apatrmane u Vrnčačkoj Banji kod jedne divne žene sa fenomenalnim sinom- noćenje s dočurkom koliko daš od 50 do 70 evra!“
Mihailo Medenica

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

