Tomina pokajnička

jaVučić i ja smo jedno mišljenje u dva tela!
Vučić i ja smo njegovo mišljenje u telu svakog od nas!
Vučić i ja smo Vučićevo telo kao uzor svakom muškarcu koji drži do sebe!
Vučić i ja smo dve rupe na jednoj čarapi!
Vučić i ja smo dva prsta otvorena porodilja!
Vučić i ja smo dve glave jedne aždaje!
Vučić i ja smo dva penzionera u istom kontejneru!
Vučič i ja smo dva obećanja u jednoj laži!
Vučić i ja smo dva tehnološka viška u jednom hranitelju porodice!
Vučić i ja smo dve bolesti jednog zdravstvenog osiguranika!
Vučić i ja smo dve kriške hleba u četvoročlanoj porodici!
Vučić i ja smo dva kamena temeljca u istoj rupi!
Vučić i ja smo dve Golgote do kojih vodi jedna staza!
Vučić i ja smo dva neprijatna koliko nam dobro ide u jednoj očajnoj svkodnevici!
Vučić i ja smo jedan prazan novčanik kod dva radnika!
Vučić i ja smo dve diplome u jednoj!
Vučić i ja smo dva horor filma po ceni jedne projekcije!
Vučić i ja smo jedan šibicar s dve kuglice!
Vučić i ja smo jedan pešački prelaz između dve provalije!
Vučić i ja smo jedna afera u desetinama nerešenih!
Vučić i ja smo dve kugle sladoleda u jednom kornetu koji dete ne može da dobije!
Vučić i ja smo jedna lista čekanja za hiljade pacijenata na njoj!
Vuči i ja smo dve koverte date jednom doktoru!
Vučić i ja smo dve želje koje će se ostvariti umesto jedne koju ste poželeli!
Vučić i ja smo sat i po sna, ukupno!
Vučić i ja smo dva kraja jedne batine!
Vučić i ja smo jedna najskuplja srpska reč umesto dve- Kosovo i Metohija!
Vučić i ja smo 200 evra koliko košta iznajmljivanje jednog aviona8 (povoljnije nego dečija igraonica)!
Vučić i ja smo jedna plata koja kasni dva meseca!
Vučić i ja smo jedan kredit koji dve generacije ne mogu da otplate!
Vučić i ja smo jedan mozak koji se neće „odliti“!
Vučić i ja smo dva skakavca na jednom polju letine!
Vučić i ja smo jedna osoba pod dva Fejsbuk profila (ja i dalje ne uspevam da uspostvim vezu, non- stop zauzeto)!
Vučić i ja smo dve ponoći umesto jednog svanuća!
Vučić i ja smo dva ratnika za Kosovo u telu jednog dezertera s fronta!
Vučić i ja smo jedan ključ za dva stana u „Beogradu na vodi“!
Vučić i ja smo dva sumanuta računa za struju za jednu porodicu!
Vučić i ja smo dva deficita što je duplo bolje nego jedan suficit!
Vučić i ja smo dve bojazni jedne države!
Vučić i ja smo dva džaka glasova u jednim rukama!
Vučić i ja smo jedan Siniša Mali kojeg ni dvojica neće smeniti!
Vučić i ja smo dve fantomke u jednoj Savamali!
Vučić i ja smo četiri rupice od dva bedža nekadašnjeg idola i političkog oca!
Vučić i ja smo dve bud…ovaj, dve budućnosti jedne Srbije!
Mihailo Medenica

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

