Zvala se jednostavno- dr. Nada Macura, mirisla je na lepak za plakate i…

Dobro jutro svima koji žive na sledećim lokacijama: Gospodara Aleksandra Vučića; Kralja Aleksandra Vučića; Vučićevih Brigada; Baba Višnjina Vučićeva; Srpskih vladara Vučića; Jurija Vučića Gagarina; Maršala Vučića Birjuzova; Veliki i Mali Vučićev Mokri Lug; Braće Vučić Jerković; Mileve Vučić Marić Anštajn, Uzun Mirko Alvirović Vučić i Patrijarha Vučića, ostalima- pih, oblačite se kako hoćete nisam vam ja stilista, pijte ili ne pijte vodu ne interesuje me, i baš mi nešto uz Ibar i niz ibar za vaše fizičke aktivnosti i bol u grudima, javite se travaru…
Što se protekle noći tiče osim dva ozbiljna icidenta, u Beogradu je bilo relativno mirno.
Naime, prvi incident dogodio se oko dva sata posle ponoći kada se jedan od plakata sa likom Aleksandra Vučića delimično odlepio od vetra i kiše, ali sam na sreću lično otišla u spavaćici na mesto nesreće i ukazala prvu pomoć zalepivši ga suzama i braneći telom od daljih udara vetra.
Plakat je, Bogu hvala, Bogu hvalaaaaaaaa dobro i u stabilnom stanju, komunikativan je i orijentisan u prostoru, politici, evrointegracijama i rastu BDP-a!
Što se drugog incidenta tiče- reč je o trovanju alkoholom nekolicine građana koji su proslavljali pobedu bogočoveka na ponovljenim izborima, gde je sam ponovo ja izašla, ovog puta otevši vozilo Hitne pomoći od Gorana vozača, i naravno ukazala prvu pomoć sugrađanima naručivši još po turu pića za čitavu kafanu i onu čarobnu baladu Marije Maksime: „On je Vučić Aleksandar“.
Pacijenti su primljeni u stranku na opservaciju (lično odvezla sve), osećaju se predivno i očekujem da tokom dana budu pušteni kućama a uveče se vidimo opet u kafani- ima se, vala, rašta čovek i otrovati od alkohola, što je u ovom slučaju pozitivno jer su poslušali moj savet o unošenju što više tečnosti!
Osim pomenutih incidenata bilo je i nekih mizernih infarktića, moždanih udara i saobraćajki, ali zašto od jutra da mračim s lošim vestima kad je i onako reč o ljudima koji provereno nisu zaokružili broj 6, što ne govorim napamet već sam lično svakog pitala kada su se javili i zatražili hitnu medicinsku pomoć, i bez obzira na negativan odgovor dala savet svima: zovite vatrogasce pa njima kukajte!
Inače, što se rada Hitne pomoći tiče- postali su gotovo neizdrživi!
Koliko smo nesmetano, bezmalo kao traktor kroz oranje, prolazili između stotina autobusa i automobila parkiranih kako je i gde ko stigao žureći na mitinge SNS-a, toliko nam se sada događa da vozilom pod rotacijom ne mogu da stignem na vreme ni kod frizera, manikira, na pilates, a na gostovanja po televizijama da i ne govorim! Strašno!
Evo, jutrošnji primer: nagazim ja kombi da obiđem onaj plakat, uključila i rotaciju i sirenu kad na sred pešačkog pade starija gospođa i glumi da je umrla!
Jedva ukočim, istrčim, opalim joj nekoliko šamara u medicinske svrhe i ljudski joj kažem: „Sramota je to što radite, znate li ko čeka na moju pomoć, odlepio je do sad, tačnije, odlepio se do sad a vi se tu izležavate i tvrdoglavo ne dišete već pet minuta!“, ali uzalud- gospođa leži, počela da modri u licu od glumatanja, pravi se da nema puls i ne pada joj na pamet da ustane!
Ništa, ja je lepo odvučem na trotoar, pozovem policiju i prijavim slučaj, ona i dalje ne diše, zamislite tu bahatost, i tu izgubim toliko vremena da kada sam stigla na sveto mesto nesreće već je bilo kasno- plakat pocepan, vetar mu razvejao komadiće, ja ih skupljam, plače, satsvljam kao slagalicu i nažalost posle više od dva sata reanimacije plakata uspem da spojim samo levo oko, onaj predivan osmeh i deo slogana: „brž, jač, lje!“
A, o tome koliko nam je otežan pristup na trotoare uz pekare, picerije, hamburgerdžinice i ostale objekte brze hrane da i ne govorim!
Malo pre se dogodilo da je kolega morao čak da izađe iz vozila i uđe u pekaru po burek, nikako nije mogao da priđe do ulaza i dohvati kroz prozor- skandal!
Toliko do mene za ovo ukjučenje, žurim, imam hitnu intervenciju u Ulici gospodra Aleksandra Vučića, čula sam da je bilbord proplakao pa hitam da se umijem svetom vodicom i zahvatim nekoliko kanistera, kolko da se nađe za one kojima je pomoć zaista potrebna, tužno je da u proseku svaki šesti, ponavljam šesti, evo napisaću i na papiriću da gledaoci bolje vide: 6. pacijent trpi zbog nečije zle namere da glasa za nekog drugog ili ne glasa uopšte!
Mihailo Medenica

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

