Ваша светости, часне владике…

Сачекао сам да мине прва недеља Васкршњег поста па дадох себи за право оно што ми по Божијем праву припада: да Вам отпишем, Ваша светости, патријарху српски.

Велите да нико не треба да учи цркву шта је Косово и Метохија, и јоште велите, парафразираћу: да не треба да се позивамо на цркви и кријемо иза ње.

Ваша светости- нико од нас не учи цркву, ми смо од цркве научени, оно најбоље у нама јесте наша света Српска православна црква, но црква нисте ни Ви, ни ја, односно, црква сте и Ви и ја, свак до нас.

И, нико од нас не пита цркву шта чини већ Вас, светости, све владике српске, служитеље наше свете Српске православне цркве, а не њене господаре.

Замислите се, толико Вас молим, светости, ако се ко и крије иза цркве- ко је то..?

Нико од нас не учи цркву шта је Косово и Метохија јер црква јесте Косово и Метохија, суштина- суштине, и свак од нас срећан и благословен носи свој крст јер Србин не верује у Бога што му је речено, већ га позна.

У цркву не одлази да се увери постоји ли Бог, но да се Богу покаже да јоште Србин постој у вери, за веру, за своју цркву која је и од Вас и од мене, једнако.

Ако је ко за Господа страдао- Србин јесте, а ми смо деца тих страдалника, у завет су нам и распеће и клинови, па имамо и права и обавезу да питамо: да ли је Косово и Метохија више наше неголи Ваше, светости, часне владике?!

Не кријемо се иза цркве, но се заклањамо- ветробран је Србинов од невоља и зла!

Ево и невоља и зла, па питамо ми служитељи вас служитеље: јел нам Косова и Метохије довољно што га помињемо чекајући да нас оно заборави, а хоће!

По чему да нас памти, да нам се нада, да нам се радује..?

По томе што смо много говорили, а чинили- ништа?!

Што су нам веће речи то су нам мања дела!

Што више певамо о Косову и Метохији то нам више треба само у песмама…

Што је више строфа и беседа то нам мање Косова и Метохије треба, а шта је Србин без заветне светиње до песма коју нико неће желети да запева.

И не треба!

Не припадам ни једној политици но вери, кост сам сломљених и здробљених костију Србинових, дете сам распетих, знам да сам без Косова- нико, без Метохије- ништа, па верујем да с правом гледам пута Вас, светости, часне владике, питајући се: зашто говорите не казујући ништа?!

Пост није изговор, напротив!

Нема Србин часнијег поста од Косова и Метохије, ни причести до њега!

Шта ћемо за Васкрс, на Литургији, рећи Господу: јесмо ли се суздржали од грехова или их сабирали..?

Који ћемо корацима под плаштаницу ако ћутимо да су нам стопе на Косову и Метохији?

Свакоме је од нас и први и последњи корак тамо, све између су трагови предака и потомака, па шта ћемо им оставити..?

Питам, Ваша светости, часне владике, јер ми је Господ дао право  обавезу да не ћутум, ни њему ни вама.

И с Господом се Србин пита па може и са служитељима господњим: хоћемо ли певати, јел то мера колико нам светиње заиста треба?!

Грех на моју душу што Вам се овако обраћам, Ваша светости, часне владике, но грех на моју душу да сам оћутао…

Не кријем се иза цркве, нити је чему учим, она је мене најбољем научила и добрим учинила- но питам вас служитеље, ја бедни и грешни служитељ: ако сада не учинимо ништа, шта су крстови које с радошћу и благословом носимо: распећа, или дрва за потпалу?

Колико је то Косова и Метохије довољно?

Онолико колико га стане у песме и беседе, или колико Србља стоји под њим, на њему и над њим?

Господ нас је даривао светињом, по чему ће нас без ње познати…
Михаило Меденица

Овај унос је објављен под Uncategorized. Забележите сталну везу.

20 реаговања на Ваша светости, часне владике…

  1. Хаџи Драган Савић каже:

    Потписујееем !

    Свиђа ми се

  2. Повратни пинг: Михаило Меденица: Ваша светости, часне владике... - Покрет за одбрану Косова и Метохије

  3. Љиљана Чолић каже:

    Свака је реч на своме месту, по мом скромном суду.

    Свиђа ми се

  4. Љиљана Чолић каже:

    Свака је реч на свом месту, по мом скромном суду.

    Свиђа ми се

  5. ПОТОМЦИ НЕМАЊИЋА каже:

    Потписујем за Србију Косово и Метохију Живот

    Свиђа ми се

  6. Нажалост представници цркве не постоје после вечере са непомењивим,
    Предали су трон патријаха лично њему.
    а и они су постали
    ништавила…издајници Бога, народа, и мајке СрБије.
    Питање нас Господ на суду коме сте ви..ми служили. шта сте предузели.
    Жив бијо брате драги мало директније

    Свиђа ми се

  7. Драгана каже:

    АМИН!

    Свиђа ми се

  8. Ноки каже:

    Љуби брат брата!
    Свака ти се реч радовала, исписана руком доброг Србина. Бетон са много арматуре.

    Свиђа ми се

  9. Ноки каже:

    Љуби брат брата!
    Свака ти се реч радовала, исписана руком доброг Србина. Армирани бетон.

    Свиђа ми се

  10. АМИН брате Михаило.
    Уместо да се поведу литије
    За спас државе и будућности наших поколења држи се молебан у простору где неможе да стане шака људи…. Светиње се спашавају на начин како су наша браћа у Црној Гори урадили.

    Свиђа ми се

  11. Nebojša каже:

    Teško ti je srbina upecati. Prvo ko neko nešto napiše odmah smo za i protiv. Bez mozga,bez razmišljanja. Prvo je AV izdajnik, a sada i Patrijahi crkva. Obuzdajte se. Ni AV ni Patrijah srpski nisu izdajnici. Bez mozga samo idete na ruku neprijateljima države. Dozvolite,koliko god cenili sebe pametniji i mudriji nismo o Patrijaha. Naše je da slušamo i podržavamo tu svetu glavu jer sigurno zna više od nas.

    Свиђа ми се

  12. Nataša каже:

    Potpisujem .
    I u dane lažnog mira , primirja ,pripremaj se kao da će sutra rat.
    Budi spreman.

    Свиђа ми се

    • Милош каже:

      Уз сво уважавање нашег Патријарха и владике јер они су нам од Бога одабрани морам да се сложим са братом који на овај начин али и спремношћу да својим делом и умећем уз помоћ свих нас којима је свето Косово и Метохија у срцу дигнемо глас да седењем и празном причом нико нам неће вратити отето. Време је браћо и сестре да се пробудимо из снова и вратимо оно што су нам Ђедовић оставили у аманет.

      Свиђа ми се

  13. Милош каже:

    Потписујем!

    Свиђа ми се

  14. Драган каже:

    Не треба осућивати цркву, али не треба ни ћутати. Тако да је добар текст. Али је на једном месту тешко претерао и промашио: „Нема Србин часнијег поста од Косова и Метохије, ни причести до њега!“

    Свиђа ми се

  15. Повратни пинг: Ваша светости, часне владике… - Између сна и јаве

  16. Дејан каже:

    Велики вођа је уједно и тролоботина, у питању су милијарде,дочепао се моћи и пара па сад мисли да је сва ово земаљска слава њему припала,ако мислите да ради у корист Србског народа само погледајте како ровари помматици Српској,разједињуне народ србски,на власти су најгори људи око њега све сам го лопов и сецикеса криминалци су у самом врху државе, смањује сточни фонд,друштвено се продаје,сви извори воде су продати, плаћаћемо оно што смо имали за Џ,демагог и агресивна кукавица али џаба он је добар,он је паметан, нико као он,Досом су мала деца владала какав је овај квазистручњак

    Свиђа ми се

  17. Повратни пинг: Mihailo Medenica: Vaša svetosti, časne vladike – koliko je to Kosova i Metohije dovoljno? – Sedma Sila

Постави коментар